Welcome.

Kom alldeles precis hem från stan, köpte lite småsaker plus en ny morgonrock som jag ska få i julklapp av mamma.. Jag tror jag har letat igenom hela stan efter en tygväska, men det finns verkligen ingen någonstans.. någon som har något tips på vars man kan hitta en? Annars så syr jag nog mig en egen :]
Fick höra av Moa och Fanny att dom hade blivit skrämda inatt troligtvis några av mina kompisar som misslyckades att skrämma mig eftersom att jag var borta xD hah, stackars flickor.. ;p
Inatt när jag kom hem och skulle säga godnatt åt dom låg dom och sov i min säng som två halvslaktade hönor :)
Klockan fyra förljer jag med pappa och lillebror på dalenmatch och efter det blir det Björn Gustavsson tillsammans med Frida :) jag taggarrr :]

Jag saknar verkligen skoldagarna med den här tjejjen.. känns gaalet tomt utan henne kan jag lova.

PUUSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0