well done.

Nu har jag bäddat ner mig under täcket tillsammans med en smoothie och body butter, hade tänkt se dom två avsnitten av andra avenyn som jag inte han se igår.
Under den här tiden som jag inte har bloggat något har jag hunnit med att.
1. Äta riktigt goda makaroner och ett par halvråa korvar.
2. Chattat med Maria om morgondagen på msn.
3. Bestämt med pappa att vi drar på innebandyn imorgonkväll.
4. Varit mattelärare för Sara och Nanny. Kändes rätt hedrande när dom ringde mig tre gånger och bad om lite matteråd och hjälp med tal :) så... har någon problem med matte? Varför inte ringa till mig?

Och det allra bästa är jag har hunnit med att fixa en kaninbur med tillbehör :)
Jag har mina idéer så imorgon ska jag och pappa fixa en exakt likadan bur, om mina planer kommer gå som väntat kommer kaninerna få det riktigt snygg och mysigt i deras nya hem :)

Försöker att hinna med ett inlägg till ikväll, om inte så hörs vi imorgon :)
Jag lovar att jag ska försöka fixa mycket bilder tills imorgon eftersom ni bara fått en endaste från dagen idag :)
PROMISE :D
PUUSSSSSSSS<33

Ps: mitt huvud sprängs närsomhelst,!!!


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: yes det gör jag :D:D

2008-10-14 @ 19:29:44
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: HANNA

jobbat, hela dagen... från 9.30-19. helt slut nu, haha.

vad har du gjort då?

2008-10-14 @ 19:47:17
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: nice, nepp aldrig vart där uppe :D

2008-10-14 @ 19:57:41
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0