youung girl..

Slutade skolan för drygt en halvtimma sen.. for inte på idrotten pga mitt knä så nu sitter jag istället här och degar ;p Funderar på att göra lite nytta och kanske gå in och städa eller något xD eller, hm.. kanske ska ta mig ett bad? (A) ååhh, det lät riktigt skönt faktiskt, men jag har hört att man inte ska duscha/bada för mycket för då torkar kroppen ut och det vill jag ju inte (A) dessutom har det hänt något cp med mitt ansikte.. har blivit jättetorr.. så, nu måste jag smörja in mig med någon äcklig salva, men jag jobbar på det :)
Lägger in en bild från dagen.

Sara och Nanny fortsätter med deras pluggande precis som igår :]


Nu ska jag kila in och göra något.
KISSES<3

Kommentarer
Postat av: L

frågestund på bloggen, något du vill veta?

2008-10-02 @ 15:06:38
URL: http://bbbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0