a new day..

Godmorgon alla snyggingarrrr ;)
Jag hoppas inte ni är lika trötta som jag är idag.. jag kan lova er att det blir en riktigt tidig kväll för mig ikväll, ska iallfall försöka ;p Somnade strax efter klockan elva igår då jag satt och såg tv.. nå skitprogram, helt ointressant faktiskt.
Jag fattar inte hur jag kan vara så trött efter att ha sovit åtta timmar ;o förut var jag aldrig trött, men nu är det som om kroppen bara säger ifrån hela tiden.. jag ska försöka gå och lägga mig tidigare på vardagarna så jag kan få min skönhetssömn och inte bara stirrar in i väggen på skolan.. dessutom har vi ju matte på morgonperioden, då vill man ju vara liiite pigg i huvudet.
Slutar klockan tre idag, sista lektionen är idrott och jag vettefan vad krister har hittat på nu.. hoppas det blir något kul.
Har blivit ännu mer förkyld än jag var igår, så jag hoppas inte att det är något ansträngande.

aja, uppdaterar senare,<3
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: Lodell

jag pallar inte skriva för min egen skull, bilddagboken är värdare!

2008-09-11 @ 11:17:41
URL: http://lodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0