A.A

Sådärja :) Nu sitter jag redo med laptopen i min säng och en smootie i högsta hugg :) Hade tänkt att se veckans resterande två avsnitt på Andra Avenyn just nu :)
Förhoppningsvis kommer Amanda förbi ikväll med mina spanska böcker, måste se till å gå igenom glosorna vi fick i läxa ;p nog för att jag tror jag redan har rätt så bra koll på dom... men det känns alltid bäst att vara helt säker.

Bjuder på en minnesrik musiklektion från nian då man skulle gå ihop i grupper och få ihop en låt på två lektioner xD efter många om och men så fick det bli i love rock`n roll med Britney spears :) Helt värdelös spelning flickor :]
Rebekkatrummor.
Amandakeybord och sång på refr.
Jag på Keybord och Sång.
Johannagitarr.
ENJOY!!

Observera det extremt vackra skrattet jag fick till i slutet xD HAHAHAHAH!!


KISSES!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0