alvedon.

gash, mitt huvud håller på att sprängas just nu, antingen äre för att jag är trött eller pga jag inte åt så mycket mat... har iallfall proppat i mig en alvedon som jag hoppas kommer att hjälpa.
Har sett dagens avsnitt av andra avenyn och i följd av det såg jag hål i väggen som jag spelade in samtidigt xD ååhh så man skrattar alltså :) Det är riktigt roligt att se på då folk misslyckas komma igenom hål som i mina ögon inte alls ser så svåra ut ;p men det är nog svårare än vad man tror faktiskt.
Känner mig inte ett dugg taggad på skola imorgon, men det ska nog gå bra.. känns riktigt skönt med sovmorgon iallfall :)
Nänu ska jag bädda ner mig och försöka sova tror jag (a) annars kommer min kropp få för sig att strejka imorgon så trött som jag är  :)
PUSSPÅER!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0