Ännu en dag avklarad..

Ännu en dag närmare helgen, gassh så dagarna går fort :)
Skolan går bättre än någonsin just nu och allt känns bara bäst. Bättre än bäst blev det när jag fick med mig Alex på skum :) ojj så najs.
Tjejerna svek mig så då kom jag att tänka på "Alex Prowse" min trogne vän som aldrig sviker i såna här lägen :)
Så idag kilar jag till hamnis och fixar en biljett åt ná och om en och en halv vecka så stå vi där och dansar sönderr.
Fick faktiskt lite bilder från smedjan idag ;p jag vet att jag är lite smådålig på att lägga in bilder men jag ska se till å skärpa mig :)
Ni får ursäkta kvalitén på bilderna, tog med min cpkamera på min telefon så.. dessutom blev jag inte alls lika sotig i ansiktet som jag brukar bli, försökte hålla mig en bit ifrån Anton idag så jag skulle slippa se ut som nån sotare idag på dansen (A)






Nu är Maria här exakt närsomhelst så jag ska skynda mig in så vi kan börja med maten.. bloggar mer efter dansen<3 
PUSS!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0