ännu lite smooties.

Har druckigt upp ytterliggare två smootiesar på typ 5 min (A) alltså gaalet så jag älskarr det<3
Sitter och väntar på bilderna från fotostudion nu och förhoppningsvis lägger jag in lite bilder redan ikväll eller inom dom närmaste dagarna :) så håll utkik!!
Ligger en hel hög med kläder på golvet som jag egentligen borde ägna mig lite tid åt att plocka upp.. men jag orkar verkligen inte.. speciellt inte när garderoben ser ut som ett bombnedslag.. måste försöka rensa ur den lite snart... funderar på att rensa ur skrivbordet så jag kan ha lite kläder där också.. för det är verkligen proppat i min garderob just nu ;p


Hittade den här bilden på moi från när jag och Frida var och badade med Simon och Jerry i somras :)
gash så jag saknar piparböle och kvällarna där.
<3

Kommentarer
Postat av: Fannie

asså jag har en frpga, hur fick du upp din spelare på bloggen för koden jag får fungerar inte :S

2008-09-16 @ 22:07:08
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0