Anny i Umeå :)

Vaknade kring tolvtiden idag av att mobilen började vibrera.. hade fått ett sms av Anny om att hon var i Umeå (hon bor i sollefteå) :) Hade faktiskt glömt bort det, men jag skyndade mig, hoppade in i duschen, torkade håret, käkade frukost och gjorde mig klar på 30min :) tro det eller ej, men jag har nog aldrig varit så snabb :)
I vilket fall så tog jag moppen i till stan och träffa ná.. gash så saknad hon har varit alltså, min älskade kusin! :)
Försöker få henne att komma till Umeå nu till helgen då det är skum men hon klagar på att hon har för lite pengar den jäveln :] frågan är om jag tror på henne? (a)

Är hon inte den snyggaste så säg? :]

Nu har jag varit så duktig att jag rensat ut hela mina garderob.. vissa kläder kändes jättejobbigt att lämna ifrån sig, men efter många omoment fick jag bort ungefär en tredjedel av min garderob ;p nu ska jag se till att sälja dom kläderna och få inte lite pengar till nya :) alltså jag är inne i versta shppingperidoden.. det går inte en dag på stan utan att jag köper åtmnistone ett klädesplagg ;p åh, måste se till å skärpa mig nu och vänta tills jullovet, mellandagsrean, stockholm :) OJJJ så jag taggarrr..<3

KISSES!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0