ansiktsmask.

Borde egentligen inte sitta vid datorn alls, egentligen borde jag bara dra täcket över mig och sova tills imorgon bitti.. men det känns alldeles för tidigt, dessutom tror jag knappast jag skylle lyckas!! Jag menar, klockan är snart sju och jag har redan sovit två timmar idag.. good luck :)
Funderar på att gå in och skölja av ansiktsmasken jag har på mig just nu, kanske borstar tänderna och ger det en chans ändå! Slår på tvn och ser om jag känner mig riktigt trött för att kunna somna ;p Drömde iallfall om något helt underbart när jag deckade tidigare idag.. verkligen synd att jag inte minns vad det var, det enda jag minns var att jag blev riktigt arg då pappa kom in och berättade att maten var färdig...
WellWell, nu ska jag kila iväg och göra mig klar :)
Ni märker väl om jag somnat, om inte annat kan ni alltid smsa :)
PUSS!




Som ni kanske märkt har jag fixat en ny bakgrund xD började bli lite less på den förra och tänkte att det passade sig bättre med lite hösttema istället :)
funderar på att fixa en snabbt och lite halvslarvig header ikväll också om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0