Back and black.

Slutade skolan klockan halvfyra idag, kändes tuungt imorse men dagen gick fortare än vad man trott..
Avsluta skoldagan med dubbeltimma smide.. riktigt jävla varm och riktigt jävla svart, men skoj vare :)
Sitter och väntar på att min älskade mamma ska laga färdigt maten åt mig nu innan dansen, tänkte passa på att börja käka innan dansen varje onsdag eftersom jag aldrig brukar vara hungrig då jag kommer hem kring halvsjutiden..
Har typ gått runt och taggad dansen hela dageeen, kanske var därför den bara svischade förbi?
Fick prova spela trummor på musiken för första gången ;o jag har typ inte rört trummar på 4 år ! Jag föredrar hellre att hålla i en gitarr eller sitta bakom ett pyano :]
Bjuder på en mycket beautiful bild på mig från smidet idag :)
SMIDIGT HANNA! :]

Sådär blir man efter en eftermiddag i smedjan tillsammans
med sina vänner :]


Nu ska jag in och käka,<3 PUSS!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vill du tjäna enkla presentkort gratis? Bli isåfall medlem här: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=117124

2008-09-10 @ 16:30:37
Postat av: Caroline

Jobbigt att sluta halv fyra ..

2008-09-10 @ 16:54:14
URL: http://carolinenorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0