bad writer..

Tjoooho :)
Slutade klockan 12.10 idag eftersom föreläsaren som skulle komma och förläsa för oss fick ett barn just idag xD Ganska naajjss för både han och oss :)
Försov mig en halv timma idag, men som tur var han mamma väcka mig strax efter klockan halv åtta så jag han till skolan :) Matteprovet gick faktiskt riktigt bra, vi fick jobba i par och jag tror vi hade så gott som alla rätt :)
Min kropp är helt död sen idrotten igår, tror inte jag stretchade tillräckligt eftersom jag har ont i exakt hela kroppen.. inte bra. Tror det kan bero på att jag inte rört mig så mycket i sommar mer än att ha sprungit fram och tillbaka och plockat disk på valvet och badat lite på eftermiddagarna, så kroppen fick väl en chock igår när det blev lite liv i den ;p

Kollade på lite shakiravideor för nån kväll sen och hittade den här..
helt sick så bra hon är!!
Fatta vilken kroppskänsla ;o

Har fått höra att mitt hår är väldigt likt henne ett antal gånger, och jag kan medge att jag håller med just på den här videon.. förutom att mitt är en aning kortare och mörkare :)

Cya peoples,<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0