Colours of the rainbow!

Sitter och lyssnar på lite dunkadunka :] stäming nanting!!
ååhsåhärligt det kommer kännas att kliva upp imorgon och inse att det är Fredag ;o favvodaagen heltklart (A) Synd bara att vi har föreläsning.. blir till att sluta klockan två istället för klockan tolv då.. that´s suck. Ahja, jag ska då inte klaga.. det finns nog dom som har det värre xD
Körde hårdaste fysen idag på idrotten ;p först var jag astaggad faktiskt men mitt knä förstörde typ allt det roliga.. hade ont exakt hela tiden, men jag kämpade mig igenom lektionen faktiskt :) Har fått lite massage av mamma i utbyte mot att jag skulle hjälpa hon å städa så det börjar kännas lite bättre nu... Sandra hade ont på exakt samma ställe så jag tror det kan komma från hiphopen igår.

Jag börjar bli dålig på att lägga in egobilder nuförtiden, blir mest bilder på andra :] hoppas det går lika bra :D


PUUUUUUUUUUSSSSSS<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0