dålig uppdatering.

Förvånandsvärt dålig uppdatering idag med tanke på att det är söndag.. jag har i stort sett bara legat framför tv;n hela dagen fram tills middagen. Kring sjutiden for jag och Amanda iväg och städade på Rosen och tjänade 100kr. Riktigt värt måste jag säga. Sen drog vi hem till mig och sjöng singstar och flummade lite xD gaalet så man saknar den tjejen i skolan alltså!!
Det blir inge paradisbadet imorgon iallfall, för många som fick mens så, det sket sig.. alltså fitta vad mensen förstör mycket i ens liv ;o nästan tragiskt mycket... hurfan ska man kunna få ihop det så att 5personer ska fara och bada??? gash.. Hursomhelst så bestämde vi oss för att dra med mopparna någonstans, det blir nog skoj tror jag :)

Ahja, nu ska jag in och göra mig klar.. sen blir det la music (A)
PUSSPÅER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0