dance baby dance.

Kom precis hem från dansen :) ojj så skoj det var.. johanna tvingade oss att köra rygglyft i evigheter kändes det som så min rygg kommer vara helt död imorgon i guess.. som förra veckan när jag hade så grymt ont i höften att jag gick runt och haltade ;p man märker verkligen hur otränad kroppen är just nu xD men det ska det bli ändring på ;)
Imorgon ska jag dra till Marieberg och hälsa på Achman daladildo, ;p ska fixa med lite grejjs och bah umgås :)
Jag har hört flera av mina vänner som funderar på att sluta dansa eller redan har slutat dansa.. jag fattar inte? det är dessutom folk som jag trodde riktigt satsade på dansen? siiiicck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0