Don´t forget to remember me.

Hey guys :)
Klev alldeles precis upp.. vaknade av att någon random skickade ett sms till mig, thank´s ;) Sen kunde jag verkligen inte somna om.. greatgreat..
Iallfall så har syrran sovit hos mig inatt eftersom mormor och morfar är på besök :)
Kom hem från röbäck klockan halv två och då låg hon redan i min säng och halvsov min lilla sötnos,<3
Ikväll blir det skum, just nu känner jag mig inte alls taggad, men jag är rätt säker på att det kommer bli riktigt skooojj!! :)

Gårdagskvällen spenderades (som ni kanske redan har förstått) på Röbäck hos Andreas. Mycket trevlig kväll måste jag få säga :)

Bjuder på en lite äldre bild på mig idag xD
VSG! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0