fiskarna simmar, havet det glimmar..

SHUUUUE :D
kom alldeles precis hem från Annys match :) dom vann, men med hur mycket minns jag inte :] hah (a)
Känner att mitt rum behöver städas.. det ligger kläder över typ hela golvet, men jag känner mig verkligen inte sugen på att städa nu xD jag kan få såna där "städ dagar" när det enda jag vill är att städa.. åså river man ut alla lådor med saker i och sen ger man upp efter sisådär två timmar.. då blir det oftast så att man bara slänger in alla sakerna istället åså blire lika stökigt iallafall.. men nån dag ska jag nog ta tag i mitt rum påriktigt.. försöka iallfall :)
Imorgon är det skola, ska ta klassfotot då.. tråkiga som dom flesta är så vill dom inte göra något skoj. Jag hade som förslag att vi skulle sätta på oss smidesdräkterna och sota ner oss lite, men det vare inte många som var på å göra.. tråååkmånsar.

 
  

PUUSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0