Friluftsdag i Klabböle

Som ni kanske har förstått hade vi friluftsdag idag då vi tillsammans med nån/några personer från varje klass från 3an till 11an körde sammarbetsövningar. I år hade tolvorna fixat ihop en mängd roliga och lite smått dryga saker som vi skulle genomföra. Temat i år var pirattema så uppgifterna kunde vara att ex bygga en båt av material från naturen, hjälpas åt att berätta en sjörövarhistoria med några meningar var, ösa vatten, gå hinderbana, svara på olika frågor osvosv.
Lägger in lite bilder som kanske sammanfattar dagen bättre än vad jag nyss gjort :)
Somsagt, en bild säger mer än tuuusen ord :)


    

 
<< Kolla den jättestora
laxen som
jag och Sara hittade i vattnet. Hade den där inte varit död hade jag lätt försökt plocka upp den (A)
Dessutom blev jag sjuukt sugen på att prova fiska i älven nu, tidigare har det känt helt meningslöst eftersom jag aldrig sett skymten av en fisk över huvud taget i det här vattnet. Men den här laxen gav mig faktiskt en aning hopp! :)

  Efter skolan följde vilja med mig hem en stund för att lägga in lite bilder och låna datorn en stund. Klockan tre slockande jag i min säng och vaknade upp typ nyss^^ har ett mycket svagt minne av att vilja försvann nån gång där under tiden som jag sov, tror faktiskt jag var artig och sa hejdå också :] hah xD i vilket fall så känner jag mig hur sliten som helst, dessutom har mitt knä pajjat ännu mer.. det här känns verkligen inte bra eftersom jag har dans imorgon. ååhhh ... ska be mamii om lite massage ikväll tror jag :)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0