Godmorgon :)

Sitter och lyssnar på lite shakira låtar vilket fick mig att börja tänka på boy shakira , var det någon som såg America`s got talent i.. hm onsdags tror jag det var xD Om inte så måste ni kolla in den här videon.




Resan hem från Marieberg igår var riktigt kallt men det gick mycket snabbare än jag trodde det skulle ta ;o
Efter 14min var jag och min lille neos hemma igen :]
När jag kommer in genom dörren upptäcker jag att min spanska bok är borta ;o no... den ligger kvar på Amandas vardagsrumsbord.. fuck it.
Hursomhelst så får jag den förhoppningsvis på Måndag eftersom vi ska träffas och se Andra avenyn då :)
Bjuder på två bilder från gårdagskvällen.. en på Amandas katt Ivan som jamar som en jagvetintevad.. inte en katt iaf (A) och en bild på våra makaroner som var en ersättning av godis :]





Nu ska jag in och käka frukost och göra mig klar ;p
Ska försöka att hinna med ett inlägg på skolan idag.. men jag kan inte lova något<3
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0