Godmorgon

Godmorgon guys :)
Försökte skriva ett inlägg igår innan jag gick och la mig, men såklart så skulle blogg lagga.. inte första gången.
Somnade kring halvtolv, hade egentligen somnat kring tio men min syrra kom in och började leta kläder i min garderob ;o åså kunde jag inte somna om efter det... Känner mig riktigt jävla trött och sliten idag, har sjuukt ont i huvudet så jag har proppat i mig en alvedon och hoppas på att den kommer börja värka snart.. Pappa tycker jag ska vara hemma från skolan idag, men jag känner verkligen att jag vill dit.. annars kommer jag bara hamna efter åså blire en massa å ta igen osv.. dessutom är inte skolan såå jobbig just nu om jag ska vara ärlig..
Har smide idag på eftermiddan.. måste försöka hinna klart med ljusstaken så jag kan ge den till någon i julklapp.. okej, det kanske är lite tidigt att börja tänka på julklappar nu, men som sagt.. bättre att göra det nu än att börja stressa sisådär en vecka före jul. ;)

jag ska försöka blogga några rader idag på skolan, men det är ingenting jag kan lova.
Cya guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0