Godmorgon.

Onsdaaaag idagdå, vilket innebär dans för mig ;p Riktigt taggad faktiskt, ;p Hoppas hon ändrar sig så vi kör styrka istället för streching idag.. skulle sitta fint med lite sit ups just nu :)
Ska "redovisa" om en hjälporganisation idag på skolan.. eller redovisa och redovisa .. vi ska typ sitta i ring och berätta vad vi har läst om så såå svårt äre juh inte, så det kommer nog att gå bra :) Ja, dagen är chill.. Måndag och Tisdag är förbi så nu är det bara helgen som saknas. Dom här tre sista dagarna brukar gå så pass fort att man knappt hinner märka av att det är skola.

Har fått pengar för städningen idag också, 225kr plus eftersom att syrran var skyldig mig 100kr också efter att hon hade sönder mina solglasögon ;p onödigt att sitta och leka med dom tycker jag xD .
Iallfall så har jag städning till helgen också vilket känns skitbra eftersom mina pengar går till kläder så fort jag fått dom.. men jag lovar, jag ska försöka skärpa mig.
Dessutom är det inte ens jag som brukar betala mina kläder, jag har bara börjat göra det xD i dono why..

Nänu ska jag kolla igenom texten som jag ska läsa upp idag, sen kilar jag iväg till skolan.
PUSSPÅER!!

Bjuder på den här bilden från när vi var i Klimpfjäll på påsklovet.
Tagen i älsklingspulkan efter pimpeltävlingen :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0