Godmorgon, redan Tisdag.

Jag hann knapp fatta att Måndagen redan var slut.. känns som att det är Måndag idag juh.
Vaknade av att rummet var alldeles iskallt, såå.. hur sugen är man på att kliva upp ur sängen då? Inte alls!!
Tvingade mig upp ur sängen iallafall och då jag kommer in berättar pappa att det är minusgrader ute ;o shiet.. snart börjar det väl snöa också?!  I hope so :)
Har friluftsdag idag iallfall, ska fara till Klabböle och roa oss hela dagen, ;p får se vad tolvorna har hittat på åt oss i år. Något roligt hoppas jag (a)

Känns som att den här veckan kommer att gå snabbare än någon annan vecka gjort hittils..
Till helgen blir det förhoppningsvis Nordmaling med den här extremt bästa tjejjeeen!!

MY LOVE<3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0