Godmorgon!!

Hellu,<3
Sitter och lyssnar på lite av min parymusik för att kunna bli pigg xD Och gissa vad!! Jag har hittat en som älskar min musik lika mycket som jag själv, Ester Sjögren my love. Så nu har jag suttit och skickat en maaaassa bra låtar till henne.
Känner att jag måste städa rummet idag, igen.. jag har verkligen problem med att hålla rummet städat känner jag xD är typ inne i versta perioden där jag inte kan hålla ordning på något alls.
Funderar på att gå in och käka en gröttallrik innan jag sätter på mig en ansiktsmask och kanske lägger mig i badet..
Känns som att den här dagen kommer bli lika seg som alla andra söndagar, förutom att jag och Amanda ska fara och städa på rosen efter middagen. Kanske hittar jag på något med hon ikväll också eftersom att hon har sovmorgon och jag är ledig (a) yeah! :)

KISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0