heeeeeeeeeeeeeeeeeelg.

HELGNUJUH!
slutade för 10min sen med föreläsning, fick massage av Sandra som gjorde att jag var helt ofukuserad och fattade naaada.. jag klarar verkligen inte av att koncentrera mig då jag får massage.. xD
Var en riktigt slapp dag idag faktiskt, eftersom att vi inte hade någon lärare på MPn så gjorde jag klart mitt geografi häfte som ska vara inlämnat tills nästa vecka :) Nu äre bara Engelskan och Spanskan som är kvar att öva lite på ;p Känns skönt att det mesta är gjort nu.
Klockan halv tre slutar Frida, då tar hon moppen till mig direkt och sen drar vi förhoppningsvis ut och fotar lite härliga höstbilder ;o fatta hur fina färgeeeeeerrrrr som är ute just nu ;o sick så vackert!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0