Hola!

Har alldeles precis haft spanska vilket gick rätt bra faktiskt ;p känns som det finns lite som jag måste plugga på tills på Tisdag, men det känns ganska så simpelt... har lite ont i höften åså sen dansen igår så jag skippar idrotten idag.
Istället cyklade jag hem och snart drar jag till Marieberg och hälsar på Amanda :]
Blir väl att ta det luugnt och bara umgås i guess ;p tror det är idol ikväll också så isf ska vi väl se på det :) ?

Dagens bild.. haha ojojoj vilken söt tjej åt vänster xD kolla hennes min :] i love it!
Åså lilla jag, úberseriös och fullt insatt i vad elsa och sara snackar om :)


ADIOS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

intressant blogg du skriver. :)

2008-09-18 @ 14:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0