HOME SWEET HOME :)


Heeellluu guys!!
Nu är jag hemma igen så ni kan vara lugna.. har varit riktigt dålig på att höra av mig till Amanda och ser att uppdateringen inte alls blev lika bra som väntat, men de duger.
Hade sån otur att min batteri laddare pajjade så, jag hade ingen kamera dom fyra första dagarna, men som tur var fanns det andra som kunde fota istället :)
Tänkte iallfall lägga in lite bilder från halva Onsdag, Torsdag och Idag ;p har ni tur lägger jag in ett litet video klipp också från resan :)

För er som inte har fattat så for vi iväg på fältmätningsresa, vilket innebär att vi tillsammans gjorde en karta över pengsjögården med hjälp av en massa instrument som vi mätte och hade oss med xD Jobbade inte alls så mycket på dagarna kändes det som, utan den mesta delen av tiden gick åt till att roa sig själv och umgås :D
Blev rätt drygt ibland, men det funkade och jag är nöööjd :D dessutom är vi lediga på Måndag, så.. det blir nog kanske Paradispadet för min del :]

Lägger in ett litet smakprov redan nu ! :)



KISSES!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0