honeyhoney

Sitter och lyssnar på låten HoneyHoney från filmen Mamma mia på högsta volym :) Älskar verkligen filmen ;p så.. ni som inte har sett den> hasa er iväg på bio, jag lovar, det är värt det :)
Kom alldeles precis hem från Strömpilen, jag och Fanny följde med pappa och Gabbe eftersom dom skulle byta in några ps3 spel ;p Vet ni vad :) Vi har faktiskt 2 stycken ps3 right now :) Pappa fick ett för 2.200 kr igår som han sålde på blocket idag för 3.200 ;p 1000kr plus därdå.. sånt där skulle man ju kunna leva på ;o köpa billigt, sälja "billigt" fast åt andra hållet liksom ;p hah, ojj så rörig jag är.
Hursomhelst så var det iallfall storreaveromoda men duktiga lilla jag köpte ingenting ;p   i`m proud over myself. :]

Dessutom måste ni hålla med mig om att mina inlägg bara blir mer och mer ovärda.. men jag ska försöka ta lite mer bilder, för.. personligen tycker jag det är kul att läsa bloggar med bilder ;p

Bloggar mer sen,<3
PUSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0