i´m cold..

Mina fingrar känns som isbitar just nu.. har suttit och kört fram och tillbaka till stan eftersom jag skulle fara och hämta ut skumbiljetterna.. men sen visar det sig att dom inte öppnar förns klockan sex.. så, jag ska dra med mig Frida dit ikväll och hämta ut dom istället.
Riktigt hjonigt att man måste förköpa biljetter i år, åandra sidan är det rätt skönt att det är från 15 så man slipper se en massa 95or ,p däribland min syrra :]

Slutade klockan halvtvå idag med spanska som sista lektion :) jag längtar verkligen tills jag kan så pass bra spanska så jag kan komunisera med farfar på msn :) Hans svenska är okej, men det vore roligare om jag kunde spanska.. jag kan fortfarande inte fatta varför pappa inte lärt mig det.. det hör som till ? jag menar, halva min släkt bor i Argentina? :S

Imorgon är den Onsdag vilket innebär dans för mig och brudarna ;)
Taggar verkligeeeen!!<3
Känns som att Måndag och Tisdag är dom drygaste dagarna, sen flyter allt bara på fram tills helgen ;p
Ska försöka övertala Frida om att va hemma hos hon i helgen, förhoppningsvis är hon ensam hemma och isf vet hon var jag vill :] hoppas hon är lättövertalad (A)

<3 PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0