i´m ready..

Sitter här och är allmänt oppep på skolan.. okej, ska jag vara ärlig så är det inte speciellt dryga lektioner idag, den enda lektionen jag verkligen inte orkar med idag är matte.
Somnade klockan tio igår, mycket bra gjort Hanna :) trodde aldrig jag skulle kunna somna så tidigt, och idag kan jag då inte skylla på att jag är trött... skolan suger energi ur en, åtminstone mattelektionerna.. man blir bara deprimerad ;p
eller okeeej... skolan brukar vara kul, för det mesta.. meen, det är från dag till dag xD jag tror mina skoldagar påverkas av hur mycket jag sovit under natten.. är jag pigg är jag oftast väldigt possitiv till skolan, är jag trött sitter jag i stort sett bara och stirrar in i väggen.
Dessutom börjar jag bli riktigt less på alla som vill att skolan ska brinna ner osvosv.. vafaaan? Vi får lära oss saker och får dessutom betalt för att göra det ;o dessutom så tycker jag inte man har så mycket att säga till om nu på gymnasiet, jag menar.. det är ett val man har gjort, det är klart man ska gå till skolan med en possitiv syn. Jag går till skolan för att lära mig saker, inte för att få bra betyg.

hah, ojj så upprörd jag lät :]
Nänu när jag dragit min lilla föreläsning så tänkte jag skynda mig att kolla min apberget och bilddagboken, cya guys :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0