intersport.

Kom alldeles precis hem från Intersport, var och shoppade lite med mamma och lillasyster :)
Dom har byggt om hela stället, rååcoolt faktiskt förutom att det var mycket lite luft där inne så var det riktigt fint :D
Priserna låg väl på medelnivå, men jag hittade lite saker som var på rea faktiskt :)
Ett par Jeans för 200kr sänkt från 400kr och en grå tröjja för 50kr sänkt från 100kr.
 

Dansen gick riktigt bra faktiskt :) hade mange som vikarie eftersom att Johanna var sjuk idag, ;p så vi fick dansa hiphop istället.. jag måste faktiskt erkänna att hiphopen var lite roligare än dancehallen så.. jag tror det blir hiphop för mig nästa termin om inte Umeå dansskola fixat någon bra dancehall lärare :)

Nu ska jag vara duktig och lägga in lite kläder i garderoben så det inte bildas en såndär úberhög på mitt golv :)
PUSS!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0