It smells great!

Heeeeet guys :)
Kom alldeles precis hem från kyrkudden.. och hur hamnade vi där? hm.... det var en rätt lång historia.
Det började klockan sju med att jag och Frida bestämde oss för att inte dra till Alice och se film, istället skulle Frida komma hit och vi skulle ut och träffa lite waldorfbarn/fd waldorfbarn ;p
Kring halvniotiden kom Frida till mig och vi satte oss och såg på revyn som min mamma och pappa missade i våras, sen bestämde vi oss för att dra till kyrkudden och kolla om det var några folk där.. men icke sa nicke.. bara glöd i eldstaden..  så då kom jag på den briljanta idén å ringa älex prowse, min trognaste vän som aldrig sviker. Efter många omoment fick jag med henne på våran galna lilla tripp.. först till solrosen där vi träffad en massa dryga waldorfbarn, sen beslutade vi oss för att fara till kyrkudden och grilla lite.. bara vitre.
Så.. vi tog vore kära mopeder och drog iväg.. när vi kom dit var det fortfarande glöd i eldstaden och jag och alex satsade steeenhårt.. jag började lägga på lite tunt näver samtidigt som alex blåste... 10sek senare kommer Frida och ska tända elden med tändare.. men innan hon ens hinner röra den säger det poff åså tog sig elden :) tjoooh så bra vi är :)
Sen fixade vi dit lite pojkarr också ;p
Måste säga att kvällen blev riktigt trevlig trots allt trots att den kanske inte började så himla bra :)

Tack för kvällen iallafall :)

Ett inlägg för er som har extremt tråkigt och vill ta del av min extremt "roliga" fredagskväll.


Hur som helst så sitter jag här nu.. är skitsugen på en smootie men orkar inte gå in och borsta tänderna.. (igen) .. eller.. hmf.. vänta nu ;o jag har inte borstat tänderna? ojjssaaan,, ;p
I´ll be back<3
KISS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0