jag lever!!

Verkar inte som om det blev någon undergång för jorden idag ;p men jag fick höra av Maria att dom bara skulle testa det där apparaten idag, den 21oktober körs den igång på riktigt, såå.. vi har tid att njuta av livet ett tag till peoples :)
Jag har varit riktigt dålig på att skriva idag, i´m sorry.. istället har jag suttit och degat framför tv;n sen jag kom hem från dansen. Dancehallen var riktigt rolig faktiskt, inte alls så lätt som jag trodde den skulle vara trots att jag redan har dansat dom flesta stegen vi lärde oss idag :) Klockan 8 satte jag mig och såg topmodel och under pausen slog jag om till ettan där det var ett repotage om folk som tog livet av sig genom olika webbsites.. helt sick hur folk kan sitta och ge ut exakta recept för hur man ska ta livet av sig.. fastnade iallafall på kanal ett tills jag kom på att pausen till topmodel kanske var slut.. ;p yeah, great. 
Imorgon far pappa iväg till fjällen och fiskar.. jag tackade nej till att följa med..vet egentligen inte varför, men jag kände bara inte för att åka till något randomplace och fiska.. om dom skulle till klimpfjäll hade det varit en helt annan sak. Så, det blir inga fiske alls för mig det här året. Det närmaste jag har kommit ett fiskespö var när jag satt barnvakt åt gabriel och skulle lära han att kasta med spö ute på uppfarten i somras.. tragiskt va? Jag som älskar att fiska.. :(
WellWell, ska försöka åka till Norge och rensa fisk nästa sommar, tjäna en massa pengar är alltid kul.. trots att det ligger en hel del jobb bakom det.. dessutom kostar mat och rum en hel del där också, så jag antar att det inte blir så mycket som man tror egentligen.. men rik lär jag nog bli :]

Nu ska jag in och umgås lite med mamii innan jag lägger mig..
Jag ska verkligen försöka att somna i tid idag och inte snacka i telefonen halva natten.
Cya guys!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0