jag ska bli smed... eller så inte.

Stinker rök, ser ut som en sotare i ansiktet, är trött som fan osvosv.. ushochfy.. känner mig allmänt opepp på allt just nu, tom dans faktiskt.. men förhoppningsvis kommer det kännas bättre då jag fått röra på mig lite ;p
Ljusstaken hann jag inte klart med, lååångt ifrån faktiskt xD så.. det blir att fortsätta på den efter jul istället.. känns ju sådär lagomt peppt faktiskt.

Ahja, nu ska jag skynda mig in och skölja bort sotet i ansiktet och proppa i mig en palt :)
Sen drar jag och Maria till dansskolan och shakar sönderr :]
PUSS!!



Busade lite med niorna genom att låsa ihop några av deras skor xD typisk waldorfhumor :]



BRUDARNA! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0