Jag taggar.

Sitter och lyssnar på Sean Paul och taggar paradisbadet på Måndag :) Synd bara att Sara inte joinar oss, menmen ;p vi får försöka ha roligt iallfall :) Ganska så värt att fara dit på en vardag så min slipper stå och köa till varenda rutschkana ;p
WellWell, ikväll kommer tjejerna hit på filmkväll, blir nog riktigt trevligt i hope :) Lär bli en hel del gotta då också. Känner att hela den här veckan har gått åt till att käka en massa onyttigheter så jag försöker dricka lite fruktsmothie lite titt som tätt just nu.. redan har jag faktiskt druckigt fyra stycken, well done :)
När syster kommer hem ska jag och hon sätta oss och rensa lingonen som mamma och pappa plockade idag, xD det är ju inte liiite lingon kan jag ju säga.. och imorgon ska dom ut  och plocka mer. Men det känns som att jag måste göra något för att hjälpa till eftersom jag är den stora grötätaren i familjen, och vad är gröt utan sylt? ;p

Nu ska jag gå in och borsta tänderna innan jag glömmer bort det ;)
PUSSSARR!


♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0