lingonrensning.

Har just varit duktig och hjälp mamma att rensa lingon. Fanny den lilla skitungen slipper alltid undan, såå.. imorgon är det hennes tur att rensa xD skulle vara riktigt roligt om Mamma och Pappa skulle plocka mer än 25liter som hon får sitta och rensa, xD ojj så jag ska skratta!
Idag blir det tacos till middag, känns som en evighet sen sist.. så just nu sitter jag bara och läängtar tills middagen.
Nu hade jag tänkt att sjunga lite singstar och försöka få igång min röst lite, han mår inte så bra just nu och det kanske inte är det bästa att sjunga då, xD men det brukar kännas bättre efter man har pressat på en stund faktiskt.

Uppdaterar senare, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0