lördagsmorgon.

Sov inte alls lika länge som jag hade hoppats på.. Fanny hade ju råkat lämna den bärbara telefonen i mitt rum så jag vaknade av att det ringde flera gånger.. tillslut la jag ut telefonen i garaget så jag skulle slippa höra på den, men tror ni inte att det hörs in ändå ;o gassh så less jag blev..
Dessutom verkar syrran ha kommit på en ny "knack teknik" eftersom jag inte brukar öppna dörren då hon vill komma in i mitt rum.. nu har hon börjat knacka som Gabriel istället.. lite segt och svagt så att jag ska tro att det är han och öppna.. Hon är ju omöjlig.
Drömde någon helmysko dröm i natt om när gymnasiet var på Norrbyskär.. jag drömde att dom sänkte ner stocken vi gick på åså skulle alla krypa in i den. Sen blev det översvämmning så då skulle alla försöka ta sig ut osv.. helmysko iaf.

Hur som helst så sitter jag här nu, i mormors gamla natlinne actually :] Ska försöka skynda på lite sen drar jag till stan tillsammans med Frida.. ska kolla på lite nya kläder hade jag tänkt.. även fast det egentligen bara är en ny munkjacka jag behöver så skulle det vara kul med nån nu kofta också :)

Som ni kanske förstått blev fotostudion uppskjuten.. bara tills imorgon förhoppningsvis.

Uppdaterar senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0