Måndaaag,

Ååhh, hur kunde jag tro att jag skulle skriva ett inlägg på skolan ;p hm.. rasterna gick mest åt till att flumma med Sara idag förutom lunchrasten då jag hade sjuukt ont i huvudet, men efter en ipren i kroppen gick det över efter ett tag.
Saken är den att jag inte jag svälja tabletter.. jag vet att det är piinsamt men det går inte. Enda sen sexårs har jag haft fobi för det då jag satte en tablett i halsen.. huvvaa!! Det är därför jag föredrar Ipren framför alvedon eftersom att dom är godare att tugga.. dessutom vet jag hur det kan sluta efter att ha fått en liten överdos av alvedon, det har ju Frida också erfarenhet av sen resan till Klimpfjäll.. dödsångest.
I vilket fall så har jag suttit och skrivit på Engelskan som ska vara inlämnad om typ två veckor :] Det känns skönt att vara ute i god tid så jag slipper sitta och skriva ihop något dom sista dagarna. Nu är jag iallfall klar ;p Great :)
Fick ett nytt singstar idag av pappa också, det söööög så jag har bett honom att byta in det och köpa ett till ps2 så är ute i mitt rum istället för att ha det på ps3 som står ute i vardagsrummet.. vi får se om jag lyckas övertala honom tillslut xD

Det är Måndag idag = Smide på EMP (eftermiddagsperdiod) .
Sista veckan smide den här veckan då.. känns lite stressigt för det vore bra om jag han klart med ljusstaken.. men det finns det nog inte en chans till att jag gör.. buhu :( Får fortsätta med den på vårterminen istället.

Bildbevis på hur Nanny jobbar på smideslektionerna :)
Härligt tjejjen!! :)

Nänu ska jag in och ta en varm dusch och sen lägga på en ansiktsmask :]
Vi hörs <3
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0