Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.. tisdag ser jag mig omkring osvosv..

Ååhh vilken härlig Måndaaag :)
Började klockan tio med att ta kort till skolkatalogen.. fick min vilja igenom med att ha smidesdräkterna på oss, mycket snygga var vi :) Efter fotot gjorde vi ett snabbt "test" i Svenska, sen käkade vi lunch och därefter hade vi Engelska då vi mycket snabbt redovisade om våra poeter vi läst om ;p Efter Engelskan var det egentligen tänkt att vi skulle ha bild men Maria skulle på något möte så vi fick sluta klockan två idag istället för klockan halv fyra :) 
Imorgon är det friluftsdag vilket innbär att vi ska springa runt och roa oss i Klabböle hela dagen ;p känner på mig att den här veckan kommer att bli såå mycket mer än chill :]

Tänkte dela med mig av dessa människor idag faktiskt :) Drog en söt liten posé efter klassfotot.
Sandra, Vilja, Mickan och jag.


KISSESSS!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0