Måndag

Så var den underbara helgen slut.. såå fort alla veckorna går..
tänk att vi snart har gått i skolan i fyra veckor ;o i can´t belive it !! Åandra sidan känns det som det var sjuukt länge sen det var sommarlov, men samtidigt känns inte skoldagarna nå dryga alls xD
Matteperdioden slutade förra veckan.. och jag har ingen aning vad vi får för Mp idag :) men det kommer väl fram snart, i guess :) hoppas inte på kemi eller biologi eller något sånt.. känns bara drygt att ha det nu faktiskt.. okej, ska jag vara ärligt så jag inte sugen på något ämne alls just nu.. möjligtvis fysik med Carl-Uno :)
Idag har vi smide på eftermiddan.. känns kul att cykla hem alldeles sotig i ansiktet kring halvfyra tiden ;p .. brukar vara sådär lagomt kul när man cyklar förbi folk och dom bara stirrar på en ;p då får man försöka ge dom ett big smile och sen trampa ännu fortare. :)

Nänu ska jag sluta sitta här och snacka skiit :)
Uppdaterar senare! 
KISSES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0