min fot sover..

Gassh, min fot har somnat och jag kan typ inte röra den.. sjuuuukt så jobbigt.. jag HATAR när fötterna somnar.. åh!

Kom iallfall hem från skolan för ett tag sen och har försökt få bort allt sot som Anton och Ossian kletade dit på smidet.. ni anar inte hur länge jag stod och försökte få bort det där ;o sick vilket lager.
Nu är det iallfall borta (hoppas jag).
Skoldagen gick fort, riktigt fort faktiskt.. började med Geografi på mpn.. ååhåhhh såå drygt ;o jag HATAR geografi.. åandra sidan är det ganska najjs om man skulle få det nu med tanke på att man slipper det resten av året då :)

Såfort jag loggade in på msn skickade Frida en youtube länk..
och precis som jag anade så har det kommit ut en ny fjortisfilm.. ååhsåmooget.
Jag har mina aningar om vem/vilka som kan ligga bakom den :)
Frida tyckte det var jäävligt pinsamt men snälla nån.. varför ska man ta åt sig när det inte stämmer?
Tycker bara det är allmänt komiskt hur folk orkar lägga ner tid på en sån här onödig sak..



Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0