min hals värker..

Ush, jag har så fruktansvärt ont i halsen.. det känns sådär obehagligt som om det bränner.. inte som att jag är förkyld utan tuusen gånger värre. ush..
Ahja, Andreas drog just.. såg film, snackade och hade det riktigt trevligt :) Hemskaste då det kom fram att de alla i skräckfilmen hade gemensamt var deras födelsedatum och Andreas utbrast "men då fyller jag ju också år!".. jag blir inte förvånad om han skulle köra ihjäl sig eller något på vägen hem xD förlåt, men det vore faktiskt lite komiskt :]
Ahja, nu ska jag försöka slita mig från datorn så jag orkar upp imorgon bitti. Mamma och Pappa försöker få med mig ut i skogen, men NÄVER säger jag då bara.. jag rensar bären, ni plockar.

GODNATT!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0