..mio

Sitter och lyssnar på Mio, jag vill känna din kropp emot min för fulla muggar just nu :) Jag har börjat lyssna på såna där riktigt gamla band och låtar som ex, aqua, spice girls åså.. det värsta är att jag tycker dom är riktigt bra vilket är väldiigt pinsamt.
Steg alldeles precis upp ur badet, tände ljus, använde hårinpackningen som mamii köpte åt mig i somras för 250kr åså satte jag på mig en ansiktsmask... var riktigt sköönt att få koppla av lite..
Imorgon går man tillbaka till vardagen igen, och den här gången blir det påriktigt... känner mig inte alls pepp inför skolan om jag ska vara ärlig.
Idag vid middagsbordet satt vi och diskuterade loven åså, och då kom jag på att det är jullov om 3månader, inte alls lång tid kvar ju ;o det är nästan så att man måste börja fundera på julklappar redan nu så man slipper stressa sisådär en vecka före jul. Ibland önskar jag att åtminstone jag och min släkt skulle kunna fira jul efter mellandagsrean.. fatta hur mycket billigare julklapparna skulle bli. Nu när jag sitter här och skriver om julen kommer jag att tänka på vintern. Skoter, snowboard, klipmfjäll osv.. ååh så jag känner mig tagggaaaaddd.. är jag den enda som tycker att vintern är bättre än sommaren?

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från när jag och Frida var i klimpfjäll på påsklovet, enjoy!!

För er som undrar är det jag på snowboard och Frida på skidor.










Nu ska jag läsa klart min glamour tidning.
PUSSAR!

Kommentarer
Postat av: anna

Åhhh, nu gav du mig ännu mer fjällenlängtan!!!

2008-09-09 @ 18:48:13
URL: http://annaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0