mr perfekt

Kom alldeles precis hem från mister perfekt :)
Tog exakt 17min från Umedalen till Röbäck men nästa gång jag ska dit ska jag prova en enklare väg (över älven) som förhoppningsvis kommer gå ännu snabbare :)
Andreas och jag bestämde oss för att börja bli lite nyttiga så vi skar upp gurka, morötter och paprika i en skål istället för en massa godis :) Såg först Gladiator, sen fick det bli Arn.. äntligen någon som är liite intresserad av att se Arn.. blev inte så mycket film egentligen xD mest snack faktiskt.
 

Hursomhelst har Andreas fått i läxa att se Arn lite med fokuserat så vi kan se tvåan på bio seen :) typ den första som är taggad på det också :] Vad har alla emot Arn egentligen?.. ååhh.. fördomar xD

Ser att mitt rum skulle behöva en Maria right now.. hon brukar alltid vara så bra på att städa mitt rum.. kanske borde anlita henne som min personliga städare? (A) vore najjsss :]

Nu ska jag kika runt lite på apberget och bdb, vi hörs hm.. idag blire juh (A)
PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0