Music for-lajjf, eller vad sägeru? :]

Kunde verkligen inte slita mig från datorn så datorn fick flytta till min säng istället :) Fanns så många roliga på msn å snacka med, dessutom har jag både bilddagboken och apberget att uppdatera mig lite på plus att jag lovat er att lägga in lite bilder från resan också.
Så, jag tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder redan nu faktiskt :)
Är totalskabb och sågott som utan smink på varenda på bild, men jag bjú !! :)



Kommer in fler bilder på bilddagboken så småningom, ;p orkar inte lägga in en massa här. ;p
Puss!

Hittade en massa bilder på hemsidan också xD bla den här då jag, sara och elsa tar oss ett dopp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0