my cool.

Sitter och lyssnar på Adam Tensta på högsta volym just nu och försöker få igång lite sommarminnen :)
Såg ju han tillsammans med syrran och hennes kompis i sollefteå i somras :) ööööööös ;O
Väntar på mina kära vänner Andreas och Amanda som ska komma hit och se lite skräckisarr med mig ikväll :) så, det blir ännu en kväll med massa onyttigheter :) 

Gick på stan idag med Frida, träffade Amy, Ester och Anton också :) Gick en stund med mamii och lillebror också eftersom jag skulle köpa en ny kofta/munkjacka :) Eftersom inga av mina kläder har någon höstfärg valde jag att köpa en brun/gul kofta och ungefär samma färg på halsduken :) Mammii betalade! Sånt gillar jag :]
Lägger förhoppningsvis in nån bild ikväll eller imorgon.


Nu ska jag köra ut moppen och fara och möte Andreas på musköten eftersom att han fortfarande inte hittar hiit :) jag tror jag ska köra lite saktare den här gången så han har någon chans att hänga med i svängarna :)

PUSSPÅER!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0