mycket mat.

Åh så mätt jag känner mig.. åt 8st pannkakor på lunchen och sen när jag kommer hem fick jag min favvoritmat, makaroner med tacofärs :] Åt hur mycket mat som helst, så just nu känner jag mig som en fullpackad åsna..
Helt gaalet så jag taggar dansen imorgon då, känns som jag inte dansat på jagvetintehurlänge.. känner att Umeå Dansskola förlorar en hel del elever nu när dom inte har dancehall, ska jag vara ärlig så tycker jag dom borde få skylla sig själva. :]



Och här har ni dom två tjejerna som gör mina skoldagar riktigt värda :)
TACK FLICKOR!!!!!<3


Nu ska jag försöka leta fram mina danskläder som förhoppningsvis ligger längst in i min garderob.
Good luck!

Kommentarer
Postat av: anna

hahah hej hej xP

2008-09-09 @ 18:56:08
URL: http://annaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0