ny header tills vidare.

Tro det eller ej, men jag har faktiskt lagt ner lite tid på en ny header.
Observera ordet lite eftersom det tog ca. 7min att göra den, det är orsaken till varför den är så slarvigt gjort. Ska jag vara ärlig är min blogg fulare nu än vad den var tidigare.. men det är lite mer höstig och jag gillar variation, därför behållar jag den tillsvidare.
Jag är sämst på att lova saker, ni vet ju hur det gått tidigare.. men jag kan iallfall lova att försöka fixa en ny header.. jag har många bilder som jag skulle kunna tänkas ha med just nu.. men förhoppningsvis ska stig fota lite utomhus bilder på mig snart som faktiskt kan bli riktigt bra, det är nog den största anledningen till att jag väntar.
Ojj så tiden har gått fort, ska lägga mig och kolla om det går något bra på tvn ikväll, något tips?
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0