Ny spellista!!

Jag har fått förfrågan om att göra en ny spellista eftersom folk tydligen börjar bli less på mina låtar xD ska jag vara ärlig så börjar jag också bli en aning less på dom, slår oftast av ljudet så fort jag ska kolla in bloggen xD så.. nu har jag kommit på något nytt för att man ska slippa bli så himla less :)
gissa vad, jo ett >>Spellistsystem!
Det här systemet kommer att fungera så att varje Söndag kommer jag ha laddat en spellista med några låtar antingen från en speciell artist eller någon speciell typ av musik. Den här spellistan kommer dessutom att spela upp olika låtar varje gång man går in på sidan. Just den här veckan är det Chris Brown som gäller.. finns både låtar med bara han men också nån remix. Den här spellistan kommer alltså inte fungera som den andra tidigare gjort när det första man möttes av var en Kat delunas låtar som nu är såå grymt sönderlyssnad. :] Dessutom tänkte jag att även ni läsare ska få chansen att välja musik någon gång :) så.. har ni några önskemål, hör av er på msn eller blogg eller något :)




Tänkte bjuda på lite vimmelbilder från skumdiscot i Lördags :)
Säga vad man säga vill, ni som sa att det var grymt tråkigt... kan man tro er när man ser alla dessa glada ansikten? ;p hah, knappast :)

   
 

Nu ska jag in och sätta på mig en ansiktsmask och ta en kopp varmchoklad, sen blir det sängen för min del.
PUSS!!<3
  


Kommentarer
Postat av: Anonym

ozi - juicy pen :D

2008-09-30 @ 17:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0