O som i Onsdag.

Hej bloggeen :)
Har just käkat min tallrik med havregrynsgröt (som jag gör varje morgon). Gröt är det enda som får mig att klara mig fram till lunch. Ska försöka komma ihåg smootien idag också xD satt och rotade igenom min väska igår på tiorasten och upptäckte av min smootie var borta.. så istället åt jag upp sista biten som var kvar från chokladen jag vann för några veckor sedan (a) ... nyttigt och mättande.
Slutar klockan halv fyra idag, that suck... att stå i smedjan den sista enochenhalv timman känns bara drygt.. det är för varmt där inne för att ens orkar arbeta.. men jag har lärt mig något, att alltid ta av mig koftan före jag sätter på mig den sexiga overallen :)
Jag ska försöka komma ihåg att ta en bild åt er så ni får se hur snygg man är då man jobbar i smedjan :D

Nu ska jag lägga ner lite tid åt att svara på alla gb jag har på apberget..
Cya <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0