okej, nu ska jag verkligen försöka.

ååh, fastnade vid blogg för ett tag eftersom min meny inte vill sätta sig där jag ville.. fick hålla på med en massa shiiet för att det skulle bli bra, och nu äntligen är den fixad.
Har suttit och kikat runt lite på olika sidor där dom säljer kläder och hittade bla lite kläder inne på  http://chicy.se/shop/ där dom sålde mycket fina kläder. Inte allt för dyra heller.

Har funderat ett tag på en cardigan och en topp som jag tyckte var riktigt snygga. Vad tycker ni?


599 kr



249kr

Ska jag vara ärlig så gillar jag nog den sista lite mer, men är sjukt sugen på att köpa båda.. eller kanske önska sig i julklapp? Det är ju trots allt ca tre månader kvar till jul nu.

Nänu ska jag kila till sängs, och den här gången lovar jag er att det är påriktigt.. ni som har följt min lilla kväll här framför datorn borde ju inte kunna göra något annat än att skratta eftersom jag har sagt att jag ska gå och lägga mig sen klockan sju ikväll.. xD haha ;p
Ahja. Godnatt!! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag tyker om den sista :)

2008-10-01 @ 13:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0